Wednesday, August 10, 2011

manusia bisa berubah lah!

hey yaa...
salam ramadhan..

ohh xtahu nk watpe time2 gini..

jum layan story beta..


dlu aku boyish sket..
tp inside wanita .. :)
*sgt mbggakan la,,*

aku try brubah..bkn brubah ape..
ikut trend sesuka ati aku sbnarnye..
myb dri segi pemakaian..

yaa..ade prubahan..tp ade time aku akan pkai apa yg aku slesa cm dulu..
xkisah la npak cm laki ke x..

kasaq mmg aku kasaq..
TAPI...
ade kelembutan yg xde sape prasaan kcuali yg t'tentu..

dhh layan dlu........
.
.
..



haha..nie aku pn xtahu umo brape..
but aku suke..sb ade jga gmbar time ni..
ohh yg seksi itu my sis..
yg rmbut poy 2 cousin..
betige jeee...smpai besaq dk napak betige..





nahh..closeup sket..'
ololo..tomey2 kn..*aku prasaan lgi!*




see...........
dari kecik dh kasi napak cam boy..
aku pn x ingt time bile..
sedar2 dh ade gmbar nie..


kiri:sufi(cousin),aku,akak,dila(cousin kecik),ijan adik

memag x d nafikan aku dibesarkan cam laki..
heee...
patutu smpai kang cengitu..



hey ladiesssssssss
time nie maksu aku kawin..
im flower girl..!!!!!!!!!!
mulut merah angggg!
tgok...muka 3 org nie lagi..
ohh aku muda 2taun dri dorg..




ceceee..
sedikit ayu kn...geee
yg blakang 2 maknyang ngn paknyang,adik abah aku..
budak laki 2 cousin aku..awin
meh close up ke ayuan aku..
.
.
.
..


tadaaaaaaa...hahah
sedikit la..

well...aku pn dh mula pkaia skirt..
tapi......................
;
;
;

'
'




nahhhhhhhhhhh
stil cam dulu..rambut la...
kasaq mmg ade..tp x byk..
ni masa umooo...17 kot..
aku brubah..brubah..
2 la..org kata..jgn pandang luaran..
bila2 masa ja boleh brubah..kalau niat 2 ade..
cuma sifat dalaman..mmg susah nk ilag sb dh sebati..
ape yg brubah..tgok bila aku masuk U..
.
.
.

.

im cute..??
x.........ok tahu..
sgt2 pnjang rambut..ni the lates 1..tp dh ptg dh 2..lpas aku smpan smpai pgg...
kan dh kata klu ade niat..mmg akan brubah..

so jom lepak gmbar msa aku kt U..
...


this 1 arabic night :)
aku berjubah..yeaahh!!!

dinner media
ohh my..aku pkai kebaya!!


oppsssss....
hahah ni dinner retro..
mmg mlm 2 aku abis giler retro..
cuma xdpt queen ..bg la kt senior..heee

haa..ni ala2 gipsi....
dinner media jga...

yeaaaaaa...yg lasssssss
dinner koparattt...
kalu pompuan..aku plg koprat..tp sobb..queen kna kasi kt senior dlu.. :(

xpelahhh..
sem dpan yaeahh aku senior!!

tengok..kn aku dh brubah...luaran..
tp sifat aku masih amy yg dlu..
yg gila2..manja2...bising2...marah2..ahha

klu ade niat smua jadi..insyaallahh..mna tahu nti aku berhijab,.. :)
aku smpan niat jga..
cma xthu bla..'

i will............!!


bubye..!!

No comments:

Post a Comment

Myspace Glitter Text