Tuesday, November 29, 2011

you make me smile :) *sometimes*


:)

hmm...

ntahh...
sometimes u make me really2 happy..

:(

sometimes...
u make me sad...

sometimes..
u make me confused




p/s : i dont want stay with ur fantasy...which 1 is reality?

Monday, November 21, 2011

UUM vs INdonesia

salam..
hey..

xde apa nk di cakapkan

tengok..
ini di kolej YAB,uum
mmg giler kentang tgok malaysia lwn indonesia..








i told u.............................
mmg kecoh..
menangis players tahu da penyokong gini..ahhah

ok,mie x minat b0la,tp lyn je..
hhaha
cauuu..

p/s: menang 5-1...ok what...4-3 penalti...1-1 jaringan awal..

Thursday, November 17, 2011

aku anak fotokopi


entry mmg gini..

tah tersirat ke idak..
hidup jadi anak fotokopi..

*merapu*

baru dua ari lpas outing abik2 gmbar..
model?

ohh tidakkk

sgt malas that day..
tp kna jga snap ngn mamat2 potograper nehh..

baju tah papeh korg mngenap kn..

ni a little picses..










yaa..

memag begini caranya..
im happy with my life like this.


dah xde ayat..mula mgarut
bye!

muahh2


p/s:i loveeeeeee u photograpy!

Friday, November 11, 2011

|| mencuba ||



entri ni kalau di bahasakan dalam bahasa melayu "tudung kepala"
utara version.

malam2 dok sorang dalam bilik..ni la jadi nya..

rumet dok kt uamh x balik2 kolej lagi.

bedal jer...hee :)




sila abai kan mutiara merah di muka itu :)


klik..



klik..




klikk..miey wat sendri tau.. :)


hurm..mmg banyak koleksi slendang yang miey ade..
ntah..bila nampak cantik..miey bli la..dh makin dekat kot :)
nanti bila miey dah bertudung..dah ade..xpyh nak beli..
insyaallah.. :) amin....

yes..i'll wear it one day..i know i can do it.u can amy :)


p/s: saya suka warna contra.. :) haa..rumet miey yg dlu..miey la ajar pkai slendang..dia xpndai..

i g0t baby 11.11.2011..!!


assalamualaikum..

semua bercerita pasal tarikh 111111..
ada yg tentu pasal nk hapy2 ngn tarikh ni kan..
xpela..

ari ni jumaat bersamaan ngn tarikh ni.
tapi bagi aku apa yang mnyeronokan bila aku dapat anak sedara perempuan yang baru pagi tadi..
baru petang semalam aku balik uum..
pagi tadi cousin aku chat kt FB gitahu..
patut la akak x kasi balik ..soh balik ari ni..

well..termakmul jugak dia nk lahirkan babby kt tarikh ni.
know what..
akak kawin 10.10.2010..
dapat 1st baby 11.11.2011..
haa...cntek kan..
nanti 12.12.2012 xtahu la pe cite..


ni gambar masa akak kawin 10.10.2010
ohh pengapit sila abaikn..trutama yg pompuan..heee


oh by da way..
her baby nama aisya zafierah
nice kan..
tapi xdela nama amy kt depan mcm cousin2 dia yg len sb ank2 sedara aku yg len anak abang2 aku..
so ok la kalu nama di beri amy sama cam mak2 sedara nya..
tapi sb akak dah nama amy..so xda la amy ut anak pompuan nya..

well xdpt nk upload gmbar baby..

menyampah!
sumpah!

ok

bye...


p/s:now my turn utk kawin sb yg atas smua dh..abis la calon xde lg..haha..abaikan..