Friday, November 11, 2011

i g0t baby 11.11.2011..!!


assalamualaikum..

semua bercerita pasal tarikh 111111..
ada yg tentu pasal nk hapy2 ngn tarikh ni kan..
xpela..

ari ni jumaat bersamaan ngn tarikh ni.
tapi bagi aku apa yang mnyeronokan bila aku dapat anak sedara perempuan yang baru pagi tadi..
baru petang semalam aku balik uum..
pagi tadi cousin aku chat kt FB gitahu..
patut la akak x kasi balik ..soh balik ari ni..

well..termakmul jugak dia nk lahirkan babby kt tarikh ni.
know what..
akak kawin 10.10.2010..
dapat 1st baby 11.11.2011..
haa...cntek kan..
nanti 12.12.2012 xtahu la pe cite..


ni gambar masa akak kawin 10.10.2010
ohh pengapit sila abaikn..trutama yg pompuan..heee


oh by da way..
her baby nama aisya zafierah
nice kan..
tapi xdela nama amy kt depan mcm cousin2 dia yg len sb ank2 sedara aku yg len anak abang2 aku..
so ok la kalu nama di beri amy sama cam mak2 sedara nya..
tapi sb akak dah nama amy..so xda la amy ut anak pompuan nya..

well xdpt nk upload gmbar baby..

menyampah!
sumpah!

ok

bye...


p/s:now my turn utk kawin sb yg atas smua dh..abis la calon xde lg..haha..abaikan..

No comments:

Post a Comment

Myspace Glitter Text