Saturday, November 13, 2010

gadis semasa


aku...
aku gadis semasa yang besa-besa saja..
yang x perlukn perhatian..
xperlu juga diberi perhatian...
thats not me..
hari2 aku mau sederhana tanpa ada tekanan..
lumrah idup mmg ada..
tiap detik perjalanan kena harungi juga..
aku..
gadis semasa yg simple bg pndangan mata aku
gadis yg slumber..yg xperlu glamor2..
even aku suka kn bnda yg glamor2..
jangan sesekali memaksa aku..
aku gadis semasa yang boleh brubah..
gadis yg m'punyai mood x stabil..
x stabil tp masih mmpu cntrol k'adaan..
mau ari2 aku d temani kwn2..penuh kceriaan..
bahagia aku apabila org sekelilinga ku bahagia..
happy nya aku..bila aku happy bsama org yg happy..
aku...
aku ada apa yg perlu aku ada..
tapi x semua mcukupi..
aku perlu memaksa diri utk semua yg aku mau..
aku x kisah..
aku suka hidup sederhana..
aku happy..!!

No comments:

Post a Comment

Myspace Glitter Text