Tuesday, November 16, 2010

masih ada..


aku rindu...tapi aku takut....aku sayang..tapi aku isau..mau ketemu..tp aku resah...aku cuba benci...aku cuba diam..aku cuba sembunyi..aku cuba pendam..aku cuba lupa..aku hampir..
tapi muncul lagi..aku pikir sudah selesai...cuma tinggal baki2 basi..aku sangka aku kuat..tapi aku tidak..rupanya masih ada..masih ada lagi...aku mampu tolak yang lain..tapi napa tak yang ini..tolong aku bawa semua pergi..aku tak mahu lagi..aku takut berdepan..berdepan benda tak pasti...aku tak nak titisan embun jatuh lagi..aku dah tak berdaya sebab ini..aku dah asa semakin tak mampu bila bila tiba2 muncul kembali..aku cuba tolak..aku berjaya..tapi naluri aku tak mampu...jiwa aku sayu...hati aku sedih..aku nak lari dari semua ni..Tuhan tolong aku...kenapa masih ada...aku tak sanggup lagi..berikan aku kepastian..masih ada...kenapa masih ada...

No comments:

Post a Comment

Myspace Glitter Text